おやすみライト Night lights


展示会終了後の最初の作品はプレゼント用におやすみライトを3つ作りました
先生の持っているアメリカのデザイン集から選びましたが、少しデザインに手を加えてみました

After the exhibition, I made 3 night lights for presents.
Those designs were from teacher’s American book but I changed design only little.
But…


Light up!
クジラのライト1
白い部分は入道雲のつもりでしたが、思ったよりも雲に見えず…

Night light 1
Original design was wheal in the blue sky but I put white clouds on the sky but clouds didn’t look clouds!


Light up!
クジラのライト2
虹を加えてみました
カラフルになってかわいい感じに

Night light 2
I put a rainbow on the sky. It is more colorful and cut!


Light up!
テディーベアーのライト
女の子用に
ライトをつけるとバックの模様ガラスがキラキラ
3層になった初めての立体作品です

Night light 3
It’s for a girl
This light has 3 layers and it was my first time to make layers one.
I made some mistake and won’t show the back side.


こちらは母からのリクエストの小物入れのフタ部分の図案
初めてのオリジナル作品に挑戦

Now I am challenging original one for my mum.
I will make a case.
This picture will be cover of that case.