2週間後 2 weeks later


4月6日 6/Apr./2011

柵を作ったのに鹿に入り続けられ1週間が過ぎました
更に杭を何本か打って倒れないようにしました
隣の方が要らなくなったネットを下さったので、高く張り裏の雑木林から見えなくなるようにしました


Deer were still coming to our allotment after 1 week.
We drove in some stakes and made them more strong.
A neighbour gave a net which he won't use anymore.
I put net on the stakes much higher and hide from behind the coppice.


そして2週間後
何と言う生命力!
イチゴは復活してきました


Then after 2weeks.
The strawberry are getting revival.
How strong power of their life are!


同じく雑草も伸びてきましたが…
これから雑草取りの毎日です


But also weeds are growing too.
I should to take off weeds now.