夏も終わりですね coming end of summer


9月も終わりに近づきやっと涼しい風が入ってくるようになりました。
私のささやかな節電も終わり、ようやくPCに向う元気が出てきました。
今年も本当に暑く、心ならずも食材をだめにしたり、料理を痛めてしまったり…その結果、私のお腹もだいぶ痛みました。1度は点滴を打つはめに。

今は元気に夏の間に荒れた畑の整備に追われる毎日です。

夏の間の手芸作品など、しばらくは日付が交互しますが、ブログ再開です。

Lovely cool winds come to my house every day now.
It is become autumnal.
This summer was very hot and many foods have demerged many times. Then my stomach also has demerged too. My husband sent me a hospital once. That time I couldn’t eat 3days. So he worried about me.
Now I am very fine and I work hard my allotment every day.

I will start write my blog again and I will also write about during summer memory and my hand made goods too. Please enjoy see my blog again.